De Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij kunnen dankzij de deelnemers investeren in de samenleving. Dit gaat om hele grote bedragen. Zo ging er het afgelopen jaar meer dan 400 miljoen euro naar ruim 200 goede doelen.
De afdeling Financiën zorgt voor de financiële verantwoording van alle inkomsten en uitgaven, de betalingen en voor de financiële planning.
We voorzien de organisatie bovendien van financiële informatie en adviseren daarmee het management en andere collega’s bij besluitvorming.

Hoe is de afdeling georganiseerd?

Bij Financiën werken 15 medewerkers die gezamenlijk verantwoordelijk zijn voor het voeren van de financiële administraties van de twee loterijen en voor het uitvoeren van de financiële planning & control cyclus.
De medewerkers werken in vier teams: Financiële administratie, Financial Control, Prijzen en Beneficiënten, met ieder zijn eigen functies en verantwoordelijkheden.

Is dit jóuw toekomstige werkplek?

Hecht jij waarde aan integriteit, discretie en betrouwbaarheid? Ben je punctueel, doortastend en communicatief sterk? Dan is werken bij Financiën misschien iets voor jou. Bij ons werken stressbestendige mensen van wie het hart sneller gaat kloppen van cijfers en analyses. Als je graag werkt in een dynamische omgeving, ben je bij ons aan het goede adres.
Job alert

Wil je nooit een vacature missen?