Elke dag plezier

Bij de VriendenLoterij heb je elke dag plezier! Op onze marketingafdeling werk je met verschillende marketing expertises aan salescampagnes en klantprogramma’s om de deelnemers binnenboord te houden en hen elke dag plezier te laten beleven van hun deelname. Met als einddoel: zoveel mogelijk geld ophalen voor organisaties die de wereld mooier, leuker of plezieriger maken door zich in te zetten voor cultuur, sport en welzijn.

Elke dag plezier

Bij de VriendenLoterij heb je elke dag plezier! Op onze marketingafdeling werk je met verschillende marketing expertises aan salescampagnes en klantprogramma’s om de deelnemers binnenboord te houden en hen elke dag plezier te laten beleven van hun deelname. Met als einddoel: zoveel mogelijk geld ophalen voor organisaties die de wereld mooier, leuker of plezieriger maken door zich in te zetten voor cultuur, sport en welzijn.

Dit zijn wij 

Innovatief

Bij de VriendenLoterij is er veel ruimte voor vernieuwing en innovatie. Bijvoorbeeld door het ontwikkelen van een lot in AR bankbiljet vorm of door het ontwikkelen van een mobiele app voor culturele uitjes.

Dynamisch

Onze Marketing afdeling bestaat uit verschillende teams die elkaar weten te vinden en elkaar inspireren. Daar worden we vrolijk van!

Data-gedreven

Van merk-imago onderzoeken tot customer lifetime value analyses en campagne evaluaties: wij werken op basis van data aan een gedegen strategie.

Creatief

Samen met onze collega’s van het in-house reclamebureau én met externe creatieven geven wij onze campagnes vorm van begin tot einde.

Innovatief

Bij de VriendenLoterij is er veel ruimte voor vernieuwing en innovatie. Bijvoorbeeld door het ontwikkelen van een lot in AR bankbiljet vorm of door het ontwikkelen van een mobiele app voor culturele uitjes.

Dynamisch

Onze marketingafdeling bestaat uit verschillende teams die elkaar weten te vinden en elkaar inspireren. Daar worden we vrolijk van!

Data-gedreven

Van merk-imago onderzoeken tot customer lifetime value analyses en campagne evaluaties: wij werken op basis van data aan een gedegen strategie.

Creatief

Samen met onze collega’s van het in-house reclamebureau én met externe creatieven geven wij onze campagnes vorm van begin tot einde.
Werken bij de VriendenLoterij is écht elke dag plezier. De ene dag organiseer je het NK Eieren zoeken in DierenPark Amersfoort en de andere dag werk je samen aan een nieuw campagneconcept voor de VriendenLoterij Eredivisie.

Vincent Regeling

Junior Marketeer

Over de VriendenLoterij

De VriendenLoterij viert wat het leven mooi maakt: onze verbondenheid met anderen  en met kunst & cultuur.  Deelnemers van de VriendenLoterij maken elke maand kans op meer dan honderdduizend prijzen en spelen mee voor dat wat hen raakt. 
We haalden afgelopen jaar maar liefst ruim € 152 miljoen op voor goede doelen op het gebied van cultuur en welzijn, waaronder musea, sport- en gezondheidsfondsen, en ruim 3.500 clubs en verenigingen. De VriendenLoterij is daarnaast maatschappelijk partner van de Eredivisie. Zo ondersteunt de VriendenLoterij bijvoorbeeld de jeugdopleidingen van de achttien Eredivisieclubs.

Blijf op de hoogte

Ontvang de nieuwste vacatures die bij jou passen, rechtstreeks in je inbox.